مقالاتدپارتمان مارکتینگ

دپارتمان مارکتینگ

تیم مارکتینگ شرکت بازرگانی حلوائی متشکل از افراد مجرب در زمینه مدیریت برند، طراحی گرافیک و بازاریابان حرفه ای میباشد که با تلاش و کوشش خود سعی در حفظ مشتریان فعلی و همچنین تلاش در رشد فروش وجذب مشتریان بالقوه و شناسائی نیازها و خواسته های آنها می  باشد. یکی از مهمترین وظایف این واحد تعیین بازرهای هدف و تمرکز بر روی مشتری مداری است که با برپا کردن کمپین های مستمر و موقت سعی در انجام هر چه بهترو دقیق تر  این امر دارد.

یکی از بخش های قدرتمند این واحد تیم تولید محتوا است که با خلق عناصر گرافیکی ، ساخت ویدیو های آموزشی برای محصولات ، لانچ هدفمند برندهای شرکت در فضای آنلاین (سایت ، وبلاگ ، ایمیل ها ، رسانه های اجتماعی ) و آفلاین (پوستر ، بنر ، تابلو و ساخت استند های اختصاصی ) و با هدف گذاری بر روی سئو باعث ایجاد استراتژی بازاریابی دیجیتال ارگانیک شده که امروزه در زمینه بازاریابی از اهمیت بالایی برخوردار است.

استراتژی این واحد از ابتدای سال با تمرکز بیشتر بر روی فضای آنلاین برای لانچ محصولات جدید و راهنمایی کارشناسان فروش در این زمینه و همچنین ایجاد هماهنگی بیشتر با تیم فروش سعی دارد از این فضا بالاترین بهره را ببرد و تحولی در ساختار فروش داشته باشد.

8,916تعداد نمایش:
1400/07/05تاریخ: